tirsdag 28. februar 2012

Banankake

Det er ikkje til å komme unna at vi innimellom glemmer å ete bananene me har fått i hus. Kva gjer me då? Eg har tilfeldigvis smakt banankake ei gang og tenkte at eg skulle prøve det ut... Vel den blei egentlig så god at eg hold på å ete opp heile kaka aleine første gongen eg prøvde den. Blei like god denne gonga. Den er veldig rask og lettvindt å lage, men trenger litt tid å steike. Tenkte på om eg skulle ha putta deigen i muffinsformer i dag, for å forkorte steiketida. Men det blei ikkje noko av....

















1 dl sukker
2 egg
vispes til luftig eggedosis
tilsett 2 dl hvetemel
1 ts bakepulver
50 gr smelta smør
Rør forsiktig samen med 2-3 godt moste bananer. (godt modne fungerer meget bra!)

Stekes på 175 grader i omtrent 40 min
Muffins: 200 grader i 15-20 min

kan serveres med vanilje Kesam. Men gjestene mine i dag syns kaka var like god aleine!

1 kommentar:

  1. Den va rett å slett veldi go:) gjorde et godt innhogg der;)

    SvarSlett