torsdag 29. september 2011

Porsjonskake med bær og heimelaga is:)

Kva skal eg finna på å servera når eg får to kjekke kusiner på barselbesøk? 

Inne i skapet med oppskriftsbøker fant eg ei oppskrift eg hadde revet ut av eit ukeblad:

Bunn:
200 gr digestivekjeks
4 ss brunt sukker
3 ss smør
litt salt
Bunnen lages ved å kjøre ingrediensene i ein foodprosessor til smidig masse. Fordel blandingen i lita langpanneform og steik i 15 min ved 170 grader. Avkjøl og smuldre opp!

Kesamis:
2 beger Kesam m/vanilje
2 ss Creme fraiche
4 ss melis
Lag is ved å røre ingrediensene sammen og sett i frysen. Rør i blandingen under innfrysingen.

Tilbehør:
Friske bær
og anna ein har lyst på (gele, sjokoladebiter, nøtter mm)

Lag porsjoner i små skåler med bunn og bær. Ha is på toppen. Mmmmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar